vineri, 22 iulie 2011

Concertul Shakirei



The sun comes out. ...It always does.
Am intarziat o luna si jumatate cu povestea concertului, stiu...chiar era s-o las balta dar m-am gandit ca peste ani (dac-o fi sa mai existe internet, curent electric si alte alea) imi va face mare placere sa-mi amintesc detaliile.
Imi doream de mult s-o vad pe Shakira. Am fost dezamagita in 2006 cand a concertat tocmai la Timisoara. Cand am auzit ca va veni la Bucuresti anul acesta, am luat bilete repede, dornice fiind de distractie de zile mari.
Bosquito, Smiley si Shakira...se anunta a fi un concert dansant. Totodata, se anunta vreme rea, ploaie cu tunete si fulgere, 2 grade pe timp de noapte.
Ne imbracam gros si plecam la drum nu inainte insa de a ne cumpara si pelerine de ploaie. Ajungem cu bine, vesele si pregatite de distractie. Constatam ca tribunele VIP in care ne-am luat bilete nu-s chiar tribune, ci scaune insirate unul langa altul dar nu lasam nimic sa ne strice cheful. Scena e destul de aproape, unul din ecrane e indreptat chiar spre noi.
Canta Bosquito. Imi face placere sa reascult hituri de demult. Incepe furtuna. E frig. Ne incheiem gecile si ne uitam zgribulite la cei imbracati foarte subtire care probabil au ignorat complet avertizarile meteo.
Canta Smiley. Cantam si noi. Incepe sa ploua mocaneste. Ploua, ploua si iar ploua. Vreme de numarat bani (ca ne-ajung copiii pe care-i avem deocamdata :P ) dar...vorba lui Smiley:
"Am bani de dat...am datorii la stat
Am bani de dat...am datorii la stat..."
Dansam, cantam si trecem incet incet peste frig si umezeala. Smiley isi ia ramas bun, noi ramanem in ploaie, nerabdatori s-o vedem pe Shakira pe scena.
Intarzie vreo 15 minute, dar ce conteaza? Important e ca vine! Dar oare iese pe scena sa cante pe ploaia asta? Se vad oameni grabiti care invelesc instrumente, reflectoare, microfoane...picura apa multa de sus, de pe cortul de pe scena, peste tot ce e amenajat acolo... Vineee!!! Atat de naturala, vesela si talentata...:) Canta doua piese, o aclamam si abia dupa aceea ne incalzim destul cat sa cantam si sa dansam odata cu ea. In spatele ei e un ecran imeeeens care ne permite sa-i vedem clar zambetul, incantarea din ochi ca suntem si am ramas acolo, miscarile si tot show-ul pe care-l face.
Unii sunt suparati ca ploua si e frig. Cativa pleaca, isi abandoneaza locurile si dorinta de a o vedea si se indreapta spre casa sau un alt loc mai cald si la adapost. Bine, ploua si e frig, si? Daca tot am venit sa ne distram, hai sa ne distram! Si uite-asa, cantand si dansand in ploaie, nici n-am observat cand s-a oprit din turnat cu galeata si mai mult decat atat, norii s-au imprastiat lasand in urma un cer senin si multa lume fericita...:)
Ca si titlul turneului Shakirei...The sun comes out. Asa e, iese si soarele (metaforic vorbind, ca la noi ar fi fost vorba de luna). Intotdeauna.

Shakira a fost superba. A dansat desculta pana i-au inghetat picioarele si, cerandu-si scuze de la noi, a mers sa-si puna cizmele. Pe ploaia aceea care pe unii i-a facut sa plece acasa desi erau bine imbracati, cativa chiar cu gluga de la geaca pe cap (nu vorbim de cei veniti in sandale ca la o defilare la fashion week), ea a dansat la un moment dat doar intr-un top si o fusta, fara nimic in picioare.
A iesit pe pasarela in ploaie si a cantat si a dansat, fara sa-i pese ca o sa-si strice parul care fusese indreptat cu placa 9chiar a glumit pe seama asta). Ne-a facut sa cantam cu totii fericiti "I'm a Gipsy...":-), sa urlam la luna "Auuuu"(She Wolf) si asa mai departe. A dansat extraordinar de bine, a fost naturala, fara fite, vesela,..incantatoare! N-aveam cum sa n-o iubesc!
foto: Alex Barbulescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

M-as bucura sa stiu ce crezi...