miercuri, 5 decembrie 2012

Braduti din brosurile Avon

Am vazut cum se fac acesti braduti din reviste intr-un clip dintr-o emisiune a Marthei Stewart, pe net, prin luna septembrie parca. Foarte usor, doar ca iti trebuie timp si rabdare. Sper ca pozele sunt destul de explicite. Se procedeaza la fel cu fiecare pagina, pe rand. Spor la treaba!









La final, se pot da cu spray cu sclipici agintiu/auriu sau se dau cu lipici lichid si apoi se presara sclipici (eu asa am facut).
Iata rezultatul final:



6 comentarii:

  1. Cu fiecare fila ai facut la fel, nu?
    Chiar ca iti trebuie rabdare....
    Sunt foarte frumosi bradutii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Am facut mai multi, sa-i ofer cadou prietenilor :)

      Ștergere
  3. Foarte frumos ti-a iesit ! :)
    Am vazut si eu,insa n-am avut rabdarea ta sa fac !
    Super,felicitari ! :*

    RăspundețiȘtergere

M-as bucura sa stiu ce crezi...