sâmbătă, 13 aprilie 2013

O cafea buna si-o poveste de dragoste

Cafeaua este ca si un copil - usor s-o faci si te tine treaz toata noaptea. :) (autor necunoscut) Avand in vedere faptul ca beau rar de tot cafea, tind sa cred ca ma va tine treaza...

Azi dimineata am baut o cafea buna buna de la Delicatese Florescu cu Cosmin, in bucataria noastra :) si am analizat toate pungutele din colet cu admiratie pentru o afacere asa frumoasa si plina de satisfactii dar si cu promisiunea ca atunci cand vom ajunge in Bucuresti sa-i facem o vizita domnului Florescu, sa bem o cafea facuta ca la carte.

Gasiti cafea si ciocolata pentru toate gusturile, dar si alune, cacao, vinuri, dulceata, serbet, carti si CD-uri ... sau delicatese literare si muzicale, cum le spune celebrul cafegiu al Bucurestiului de altadata si de astazi.


Coletul a ajuns azi dimineata, la fix pentru weekend, cand avem timp sa bem o cafea aromata impreuna, in diminetile vesele si galagioase :)
Chiar inainte sa ne sorbim prima gura de cafea, Maya m-a intrebat cum l-am cunoscut eu pe tati...si i-am povestit amandoi in timp ce ne beam cafeaua aromata, amintindu-ne ce noroc am avut ca ne-am intalnit si ne-am recunoscut ca fiind jumatatile aceluiasi intreg si explicandu-i pe intelesul ei ce inseamna sa te indragostesti. :)  
Ce dimineata calda, aromata si minunata!
Va doresc un weekend stralucit! 

Acesta nu este un post platit. 

2 comentarii:

M-as bucura sa stiu ce crezi...