joi, 10 octombrie 2013

Activitati de toamna

 A venit si toamna, au cazut frunzele, am primit teme la gradinita, le-am facut si ne-am jucat impreuna. Sfarsit. :) Aaa, ba nu, ba nu, hai sa va spun ce si cum am facut :)

In primul rand, am adunat frunze cu Maya seara, cand erau aprinse deja luminile pe strada... adunam si ne minunam de cat de frumos este covorul de frunze aramii... Maya chiar a prins intre manute o gramajoara de frunze pe care si le-a aruncat deasupra capului, razand sub ploaia de frunze cum numai copiii fericiti stiu sa o faca...

Tema era o lucrare de toamna x2 pentru ca avem doua fete la aceeasi gradinita :) Aici este afisul cu evenimentul respectiv.

Ce sa facem...? Ce sa facem...? Pentru lucrarea Ayanei, ne-am gandit sa facem o fetita din frunze... si iata ce ne-a iesit:


Cu Maya a fost mai complex...pentru ca este mai mare si ii place sa faca lucruri deosebite, isi ia foarte in serios orice tema si nu se ridica de la masa pana nu-si termina lucrarea... 


Dupa ce a colorat cu creioane Aquarelle, a dat cu pensula uda pe deasupra...



Apoi a lipit frunzele...


Si a vrut neaparat sa coloreze asa ( "ca sa iasa un peisaj frumos") :)


A doua zi, ne-am jucat  acasa din nou cu frunzele, liber de data asta... Cu Ayana am lipit frunze pe care le-am comparat mare/mica si le-am numarat in romana si-n engleza...


Iar Maya, dupa ce a venit de la balet, si-a facut singura un proiect dupa cum a vrut :)












4 comentarii:

  1. Bravo voua! Abia astept sa ne povestiti cum ati luat si premii pentru ele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! In weekend vrem sa cautam castane... stii tu pentru ce ;) Pupam frumoasele voastre!

      Ștergere
  2. doua fetite dragslase si talentate!La cat mai multe proiecte frumoase!

    RăspundețiȘtergere

M-as bucura sa stiu ce crezi...