sâmbătă, 22 martie 2014

Ciupercute umplute

Daca e weekend, e...leurda! :)

Astazi am pregatit ciupercute (da, foarte mici) champignons cu linte si leurda. Am pus ciupercile la calit (fara ulei) in Dry cooker, pentru cateva minute. (Evident, le-am spalat inainte...) Le-am scos si le-am lasat sa admire peisajul in balcon, ca doar e primavara!
Am fiert aproximativ 250 grame de linte rosie. Dupa ce s-a racit, am adaugat sare roz de Himalaya, ulei de sofranel (puteti adauga orice fel de ulei presat la rece), zeama de la o jumatate de lamaie (sau dupa gust) si o mana plina de leurda pe care am tocat-o (dupa ce am masurat-o atat de profi cu mana ;) si am spalat-o). Am blenduit si gata... Am gustat si am dat verdictul: lintea merita asezata la loc de cinste, in scaunelele rotunde care asteapta cuminti in bataia razelor soarelui (in ciupercutele de pe balcon, adica). Dar stai! Mai era ceva! Maioneza! In miezul de floarea soarelui (cam o mana) pus la hidratat de dimineata impreuna cu o mana de caju am adaugat zeama de lamaie, sare (da, tot roz) si am blenduit pana a iesit fina si de-li-cioa-sa! Am adus ciupercutele in bucatarie, am facut slalom printre doua papusele curioase si nerabdatoare, am pus pasta/humusul de linte in ciupercute si un varfulet de maioneza deasupra si gata... O minunatie!



Nu, fetelor mele nu le-au placut pentru ca nu le prea plac ciupercile si nici leurda sau usturoiul... dar eu insist ;) gusturile se schimba, nu-i asa? :)

Pofta buna la mancare sanatoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

M-as bucura sa stiu ce crezi...