duminică, 23 martie 2014

Pate vegan cu ciuperci

Am pus la calit (fara ulei) in Dry Cooker cam 300 grame de ciuperci taiate nici prea mare, nici prea mic (oricum urmeaza a fi blenduite, nu va obositi sa fie intr-un anume fel). Am fiert o cana de naut timp de 2 ore (l-am tinut la inmuiat 24 de ore inainte; de obicei fierb un kilogram si bag la congelator ce e in plus si asa am mereu la indemana naut fiert, numai bun de adaugat aproape in orice). Am pus intr-un bol mare o cana de miez de floarea soarelui (crud, obosit dupa ce a inotat in apa 2-3 ore) si jumatate de cana de caju (optional dar tot hidratat minim 4 ore si bine umflat de atata caz pe seama lui), zeama de la o lamaie vesela foc, sare roz (probabil adusa de zane toooocmai din Muntii Himalaya), patrunjel ciufulit si o mana de marar cu aroma de primavara. Am adaugat ciupercile si nautul pentru preaslavitele proteine (nu fierbinti caci avem in bol si grasimile din caju si/sau miezul de floarea soarelui si nu se inteleg deloc bine) si am blenduit cu blenderul manual (sau bat sau cum i-o mai zice) cu rabdare, vorbindu-le frumos sa nu se mai incapataneze sa intre sub axul blenderului si sa ramana acolo... Am gustat, daca simtiti nevoia de mai gras/alunecos/uleios, adaugati orice ulei presat la rece. Daca nu, nu. :)



Am pus pe felii de castravete (puteti pune pe felii de zucchini, pe ardei gras sau pe paine, pe orice vreti voi) si am ornat simplist cu masline si ardei rosu. Este tare bun, sanatos si satios!

Pofta buna la mancare sanatoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

M-as bucura sa stiu ce crezi...